28 Şubat 2013 Perşembe

Yine Bir Samsung Klasiği; Galaxy Note 8.0 (Ön inceleme)

0
23:20
Bildiğiniz üzere samsung yaptıkça yapıyor sürekli bir çeşitler üretiyor. Ve şimdide Samsung Galaxy Note 8.0 geliyor. Bana sorarsanız gerçekten sağlam ve uzun ömürlü telefon almak istiyorsanız kesinlikle samsungu seçmelisiniz. Hele ki galaxy serisi bir telefon alacaksanız hiç düşünmeden almanızı tavsiye ederim. Önce Samasung galaxy S ile büyük bir çıkış yaptı ardından S2 ve Note1 ilegönlümüzü fethetti. Ve en son çıkardığı S3 ve Note 2 ise mükemmelliği yarattı. Hayatım boyunca yüzlerce telefon gördüm ama galaxy serisi kadar hızlı seri bir telefon görmedim desem yeridir yani. Ve şimdide Samsun Galaxy Note'nin 8'' lik versiyonu ile karşımıza çıkıyor. Bakalım samsung bu tablet yada telefonda bize neler sunacak. Şimdi sizi DonanımHaberin hazırlamış olduğu ön inceleme ile başbaşa bırakıyorum...
Samsung'un Galaxy Note ailesi kullanıcıların dev ekranlı cep telefonlarına olan ilgisini gün yüzüne çıkartması nedeniyle mobil dünyada farklı bir yere sahip. Samsung yeni tableti Galaxy Note 8.0 ile birlikte 8" bir ekranda cep telefonu özellikleri taşıyan bir tableti kullanıcılarla buluşturarak, kullanıcıların direncini ölçmeye hazırlanıyor. 8" ekranlı bir cihazı kafanıza dayamaya hazır mısınız?





Yazar hakkinda

Benim adım Şiret Uslu.

0 yorum: